Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

הפתרון המשתלם ביותר לוועדי עובדים – ההצעה של רוני לקידום רווחת העובדים ??

חברות יקרות בוועדי עובדים, יש לי הצעה מנצחת בשבילכם! ?✨ אם אתן רוצות להעצים את העובדים שלכן ולייצר ערך אמיתי עבורם – השקיעו בסדנאות להתפתחות אישית ומקצועית, שיצעידו אותם ואת החברה כולה קדימה. ??

נכון, התפקיד של ועד העובדים כולל בדרך כלל מו"מ על תנאי שכר, הטבות ובונוסים – אבל אסור לשכוח שההון האנושי של החברה הוא הנכס האמיתי, והוא זקוק לטיפוח מעבר להטבות חומריות. ?? כי מה יקרה אם העובדים יקבלו עוד ₪1000 למשכורת, אבל ימשיכו להרגיש תקועים, חסרי מוטיבציה וביטחון עצמי? בטווח הארוך, כולם יפסידו מזה. ??

לכן צריך להתייחס להכשרה איכותית כמו שמתייחסים לביטוח בריאות – השקעה קריטית ברווחה הכוללת של העובדים. ?? והסדנאות של רוני שינקמן הן בדיוק הפוליסה המושלמת לקידום ההון האנושי! ??

מדובר בתוכניות מקיפות להעצמה אישית, שיפור מיומנויות וחיזוק החוסן הנפשי – שמותאמות במיוחד לצרכים של כל ארגון. ?? בין אם זה סדנה להגברת המוטיבציה, אימון לשיפור התקשורת, או הרצאה על ניהול שינויים – העובדים יקבלו כלים מעשיים שיקדמו אותם בכל תחומי החיים. ?️? והכי חשוב – הם ילמדו לחשוב כמו "יזמים פנימיים", לזהות הזדמנויות, ליזום פרויקטים ולהוביל מהלכים חדשניים. ??

אז מבחינת עלות-תועלת, זו ההשקעה המשתלמת ביותר שאתם יכולים לעשות עבור העובדים! ?? בטווח הקצר – הם ירגישו יותר מוערכים, מופעלים ומחוברים לחברה. בטווח הארוך – הם יהפכו את החברה למקום יצירתי, דינמי ומצמיח יותר, שכולם ירוויחו ממנו. ?? זה המודל של WIN-WIN  האמיתי! ??

ועכשיו – יש לנו מבצע מיוחד לוועדי עובדים! ?? אנחנו מציעים חבילות של סדנאות והרצאות במחירים אטרקטיביים במיוחד, שיתאימו לכל תקציב. בנוסף, נשמח לאפיין במשותף את התוכנית האופטימלית שתיתן מענה מדויק לאתגרים ולצרכים הספציפיים של העובדים שלכם. ?? אנחנו כאן כדי לתפור לכם חליפה בדיוק למידותיכם, שתשיג את התוצאות הטובות ביותר. ??

אז אל תפספסו את ההזדמנות לקחת את רווחת העובדים צעד אחד קדימה! ?‍♀️⬆️ צרו איתנו קשר עוד היום, ובואו נתחיל תהליך שישנה את פני הארגון מבפנים. ההצלחה והסיפוק של העובדים – זו ההצלחה של כולנו! ??

רוצים שאגיע אליכם לארגון?? – לחצו כאן השאירו פרטים עכשיו ובואו נתאם 🙂