Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

תקנון זה הזמן שלך

1.    כללי 

1.1.    רוני שינקמן בן-מאיר (רוני שינקמן בע"מ ח.פ. 516477569) (להלן: "החברה"), בלוגרית וסופרת, עורכת ומעבירה הרצאות פרונטליות ו/או באמצעות פלטפורמה וירטואלית, וכן מציעה תוכניות ייעוץ וליווי אישי וקבוצתי.

1.2.    יש לקרוא את הוראות תקנון זה (להלן:תקנון") טרם ההרשמה. הנכם מאשרים ומסכימים כי הוראות ותנאי תקנון זה ו/או הוראות ותנאי תקנונים אחרים המפורסמים או שיתפרסמו על ידינו מעת לעת מהוות חוזה התקשרות מחייב בינכם לבין החברה בעניין הנושאים המפורטים בו, והנכם מסכימים לנהוג לפי התקנון על כל תנאיו, ללא כל הגבלה ו/או הסתייגות. הוראות תקנון זה תחולנה על כל שימוש והתנהגות שלכם לאורך התהליך ותהווינה בסיס משפטי לכל מחלוקת מול החברה ו/או מי מטעמו. אם אינכם מסכימים לאלו מתנאי תקנון זה, אנא אל תירשמו

1.3.    החברה רשאית לשנות את התקנון מעת לעת לפי שיקול דעתה הבלעדי.  היה והמשכתם לצרוך את השירות לאחר שינויי התקנון כאמור, ייחשב הדבר כאילו הסכמתם להם. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, החברה רשאית להפסיק או לשנות את אופי הפעילות ו/או התהליך, כולו או חלקו, באופן זמני ו/או קבוע, בכל עת, וזאת מבלי שתהיה לכם כל טענה, זכות ו/או תביעה בקשר לכך.

1.4.    השימו בלשון זכר בתקנון זה נועד לצורכי נוחות בלבד ותקף גם לגבי נקבה במשמע ולהיפך. כל האמור בתקנון זה בלשון יחיד, תקף אף ברבים במשמע ולהיפך. מקום שמדובר באדם, תקף אף כלפי תאגיד.

1.5.    כותרות תקנון זה מובאות לשם נוחות והתמצאות המשתמשים בלבד ולא תשמשנה בפרשנות משפטית לתקנון.

2.     המוצרים והשירותים

2.1.    החברה מפעילה ומשווקת מגוון תוכניות לימוד הכוללות קורסים דיגיטליים, סדנאות פרונטליות ותוכניות ליווי אישי בתחומי אהבה עצמית, יחסים בין אישיים וזוגיות. התוכניות כוללות הרצאות, מצגות לימוד ותרגולים מעשיים.

2.2.    מוצרי החברה כוללים:

       תוכניות דיגיטליות: "זה הזמן שלך" במסלול קלאסי ופרמיום.

       תוכנית פרונטלית: "זה הזמן שלך"

       ליווי אישי עם רוני או מאמנות מוסמכות מטעם החברה.

       תוכניות משולבת כמו: "110%"

       ייעוץ זוגי.

       הרצאות וסדנאות.

2.3.    החברה רשאית לשנות את תוכנית הלימודים מעת לעת, בהתחשב בהתקדמות המשתתפים ובהתאם לצרכים המשתנים, על מנת לספק את התוכנית המעודכנת והאיכותית ביותר.

2.4.    ליווי המשתתפים בקורס הליווי יתבצע בהתאם לתוכנית הנבחרת, כפי שיפורט בתיאור המוצר ובמועדים שייקבעו על ידי החברה ויימסרו למשתתפים מראש.

3.    מדיניות ביטולים

3.1.    אספקת המוצר

המוצר יישלח לכתובת הדוא"ל שנמסרה בדף ההזמנה בתוך המועד הנקוב בדף המכירה ובכפוף לאישור חברת האשראי על ביצוע העסקה.

3.2.    ביטול העסקה

ניתן לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א -1981, והתקנות מכוחו, תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר או ממועד קבלת חשבונית מס, המאוחר מבניהםלאחר 14 ימי עסקים ייגבו דמי הרשמה על סך 468 ₪ כולל מע"מ.

על אף האמור לעיל, אנשים בעלי מוגבלות, אזרחים ותיקים או עולים חדשים רשאים לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום ביצועה או ב יום (טרם) קבלת המוצר, לפי המאוחר מבניהם. העסק רשאי לבקש מהלקוח שלעיל תעודה, כמפורט בחוק, המעידה כי על היותו אדם בעל מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, לפי העניין.

במקרה של ביטול העסקה עקב פגם במוצר, תבוצע בדיקה מול הלקוח, ובמידת הצורך הלקוח יזוכה. החזר כספי וביטול עסקה יבוצעו בהתאם להוראות הדין. אנא שמרו את האסמכתא בגין ביצוע העסקה.

במקרה של ביטול העסקה עקב אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו לגביו, יוחזר החלק היחסי ממחיר העסקה ששולם על ידי הלקוח ויבוטל החיוב בשל העסקה, בתוך 14 יום מיום קבלת ההודעה על הביטול. כל החזר כספי שיינתן על ידי העסק יועבר אך ורק לכרטיס האשראי ממנו בוצע התשלום (בניכוי דמי ביטול, ככל שנגבה) ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי. למען הסר ספק, החזר כספי יבוצע בהתאם לתשלום בפועל

ביטול העסקה יחויב בדמי ביטול בשיעור של 5% מחיר העסקה או 100 ש"ח, הנמוך מבניהם, בהתאם להוראות החוק

לאחר 14 ימי עסקים יגבו דמי הרשמה על סך 468 כולל מע"מ.

העסק רשאי לבטל עסקה במקרה של כוח עליון, מלחמה, פעולות איבה, טרור, סגר מדיני ו/או כל דבר אחר אשר ימנע את ביצוע המכירה באופן תקין. יודגש כי ביטול כאמור יעמוד לעסק גם במקרה שבו נפלה טעות קולמוס, בין אם במחיר המוצע או בתיאור המוצר. כמו כן, העסק רשאי לבטל את העסקה במקרה והמוצר אזל מהמלאי לאחר ביצוע ההזמנה. הודעה על ביטול העסקה תימסר ללקוח בדוא"ל או בטלפון, כפי שצוין בדף ההזמנה.

יש למסור את הודעת הביטול עד 2 ימי עסקים לפני קבלת השירות. במידה ולקוח יבקש לבטל את השירות במועד מאוחר יותר, לא יהיה החזר כספי כלל.

דמי רישום – על תוכניות האימון השונות חלים דמי רישום קבועים על סך: 468 ₪ כולל מע"מ. סכום זה אינו ניתן להחזר כספי במקרה של ביטול עסקה.

3.3.    מדיניות הביטולים משתנה בהתאם למוצר הנבחר:

       אימונים אישיים/זוגיים: ניתן לדחות פגישה עד 24 שעות מראש. ביטול פחות מ-24 שעות לפני לא יזכה בהחזר. ניתן לבצע מפגשי זום ולהחליף מאמנת לפי הצורך. במקרה של ביטול באמצע חבילה, תחושב עלות כל פגישה לפי המחיר המקורי.

       תכנית פרונטלית: ביטול לפני פתיחת התוכנית יזכה בהחזר מלא בניכוי 468 ש"ח דמי הרשמה. ביטול לאחר תחילת התוכנית יזכה ב-50% החזר בלבד. לאחר 2 מפגשים ומעלה – לא יינתן החזר.

       תוכנית דיגיטלית: במקרה של ביטול לאחר פתיחת התוכנית, ייגבו דמי הרשמה בסך 468 ש"ח.

       תוכניות משולבות: כפוף למדיניות ביטול האימונים האישיים והתוכנית הדיגיטלית.

4.    .אחריות

מבלי לגרוע מהאמור לעיל, במידה וגורמים ו/או אירועים שאינם בשליטת העסק ו/או מפעיליו יעכבו ו/או ימנעו את מתן השירות, באופן מלא או חלקי, במועדים שנקבעו, ו/או במקרה של תקלות מחשוב ו/או מערכות טלפוניה ו/או כל גורם תקשורת אחר ו/או אם בשל פעולות איבה ו/או שביתה ו/או השבתה ו/או גיוס מילואים כולל ו/או פגעי מזג אוויר ו/או כל גורם אחר שהינו בגדר כוח עליון, רשאית החברה להודיע על ביטול ההזמנה, כולה או מקצתה, או על עיכוב באספקתה וללקוח לא תהיה כל טענה, תביעה או דרישה עקב כך

5.    .בעלות ושמירה על זכויות

המוצר מכיל תכנים שונים המוגנים בזכויות יוצרים, סימנים מסחריים וזכויות קניין אחרות, לרבות טקסטים, תמונות, גרפיקה וכדומה, אשר חלקם בבעלות החברה וחלקם בבעלות אחרים. יובהר כי כל לקוח ו/או צד שלישי המבצע פעילות בקשר עם המוצר, אינו רשאי לשנות, לפרסם, לשדר, להעביר או להשתמש במוצר או בחלק ממנו לשם יצירת יצירה אחרת (נגזרת) או לנצל את המוניטין ו/או את תכני החברה, למטרה כלשהי, למעט המטרה שלשמה נוצר המוצר

יודגש כי הקורס, מהווה חלק מרכזי ומהותי בפעילות החברה. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, למכור ו/או להציג חומר הכלול בהרצאה, אלא באישור החברה מראש ובכתב

6.    .קניין רוחני 

6.1.     מלוא זכויות הקניין הרוחני בקורס נשוא התקנון מהוות את קניינו הבלעדי של החברה, לרבות פטנטים, זכויות יוצרים, סימני מסחר, עיצובים, מדגמים, יישומים, קבצים גרפיים, טקסטים וכל דבר המהווה סוד מסחרי. אין בתנאי תקנון זה ו/או בהשתתפות בקורס כדי להקנות למשתתפים, למי מטעם החברה, לספקים ו/או לכל צד ג' זכות כלשהי בתכני הקורס ו/או במידע שנאסף במהלכו.

6.2.    על המשתתפים חל איסור להעביר ו/או להמחות ו/או למכור ו/או להשכיר ו/או לשדר בפומבי ו/או להעתיק ו/או לשכפל את אלו מהתכנים ו/או הפעילויות בתהליך, בחלקם או בשלמותם

6.3.    מעצם ההשתתפות בקורס יש משום אישור כי לא ייעשה כל שימוש שיש בו כדי להפר את זכויותיהם של אחרים, לרבות זכויות קניין רוחני. על החברה לא תחול חבות בגין נזק שייגרם לצד ג', לרבות ספקים, על רקע שימוש באירוע באופן המפר את זכויותיהם של אחרים. המשתתפים ישפו את החברה בגין כל חבות שתחול עליהם עקב השימוש האסור באמור. 

6.4.    מובהר כי הצגת הערות לחברה או הצעות הנוגעות לפיתוח ו/או עיצוב ו/או שיפור התכנים, בין אם במהלך הקורס או במילוי משובים ו/או סקרים אחריו, הדבר לא יקנה לכם כל זכות בקורס והנכם מאשרים לחברה, באופן בלתי חוזר, לעשות שימוש בכל הצעה כאמור, ללא כל תמורה וללא הגבלה גיאוגרפית.

6.5.    שם הקורס הנושא את שמה של בעלת החברה רוני בן-מאיר שינקמן, הידועה כ-"רוני שינקמן", לרבות הלוגו " זה הזמן שלך" ו-"המדריך המלא לאהבה עצמית", הינם רכוש בלעדי שלה, ולא ייעשה בהם שימוש ללא אישור החברה מראש ובכתב

7.    סודיות המידע

7.1.     מדיניות הפרטיות העדכנית כפי שמתפרסמת באתר החברה "רוני שינקמן" בכתובת https://ronishe.co.il/ מהווה חלק בלתי נפרד מתקנון זה.

7.2.    ידוע לכם כי לא חלה עליכם כל חובה לספק מידע במהלך ההשתתפות בקורס

7.3.    מעצם ההרשמה וההשתתפות בקורס הנכם מאשרים, באופן עצמאי ומרצונכם החופשי, את מדיניות הפרטיות ובכלל זה, מאשרים לחברה לאסוף ולהשתמש במידע הפרטי שתמסרו לפני, במהלך ואחרי התוכנית בהתאם להוראות מדיניות פרטיות זו.

7.4.     החברה נוקטת אמצעים למניעת פגיעה אפשרית בפרטיות המשתתפים. עם זאת, לא ניתן לשלול שיבושים באופן מוחלט, ועל כן לא תהיה לכם כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה נגד החברה ו/או מי מטעמה עקב הנזקים, תלות ו/או שיבושים כאמור, והנכם מוותרים על כל תביעה כאמור

7.5.     החברה נוקטת באמצעי זהירות מקובלים וסבירים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע. חרף האמור, תיתכן פגיעה בסודיות המידע, עקב מקרים שאינם בשליטת החברה או הנובעים מכוח עליון או מפעילות זדונית של צד ג'. הנכם מצהירים ומאשרים כי החברה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראי לכל נזק מכל סוג שהוא, ישיר או עקיף, שייגרם לכם ו/או למי מטעמכם, במקרה של אובדן, חשיפה או שימוש בלתי מורשה במידע.

8.     החוק החל וסמכות שיפוט

8.1.    המשתתפים מבינים, מסכימים ומאשרים כי על תקנון זה חל החוק הישראלי בלבד וכי לבתי המשפט המוסמכים המצויים במחוז מרכז, ישראל, תהיה סמכות שיפוט בלעדית בכל מקרה של מחלוקת, תלונה או תביעה הנוגעת לתקנון ו/או לאירוע ו/או לשירות המוצע ברשתות החברתיות ו/או כל תביעה שהחברה ו/או מי מטעמו הינם צד לה.

9.     שונות

9.1.     תקנון זה ממצה את מלוא ההסכמות בנוגע לשירותים המסופקים בקורס, וכל שינוי בהן יתאפשר רק בהסכם בכתב עם החברה.

9.2.    אם ייקבע כי הוראה מסוימת בתנאי התקנון אינה ניתנת ליישום, אזי תנוסח הוראה זו מחדש, אולם רק ככל הנחוץ על מנת שתהיה ברת אכיפה.

9.3.     החברה רשאית, בכל עת, לשנות את תנאי התקנון, כולם או חלקם, באמצעות פרסומם במערכת ההרשמה המופיעה באתר רוני שינקמן. מוסכם כי המשך השימוש במערכת, לאחר שהובאו לידיעתכם השינויים בתנאי התקנון, יהווה את הסמכתכם לאמור.

9.4.    אי מימוש זכויות החברה ו/או מי מטעמו על פי תנאי תקנון זה אין משמעותו ויתור עליהן.

9.5.    המשתתפים אינם רשאים להעביר ו/או להמחות את זכויותיהם לאחר.

9.6.    החברה רשאית להעביר ו/או להמחות את חלק ו/או את מלוא זכויותיהם ו/או חובותיהם לכל צד ג', בהתאם לשיקול דעתם הבלעדי.

דרכי ההתקשרות

ניתן לפנות אלינו בכל שאלה או בירור לגבי המוצר ושאלות הפעילות בדרכים הבאות

טלפון : 050-311-4822 

דואר אלקטרוני: [email protected]

כתובת: חולון

*מדיניות זו עודכנה בתאריך 25.06.24