חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אל תלחמי על מי שלא רוצה אותך

היי לך, שומעת רגע? יש לי רק כמה דקות להעביר לך משהו ממש חשוב, אז תקשיבי.
את בת 16 עכשיו. את בטוחה שאת יודעת יותר טוב מכולם על העולם, שאף אחד לא יכול ללמד אותך כלום ושאת הכי חכמה. זה יעבור לך תכף, נשבעת.

תראי, אני יודעת שאני נופלת עלייך משום מקום, אבל אני מכירה אותך, יותר ממה שאת יכולה לדמיין.
את מתכתבת עכשיו באיסיקיו עם חבר שלך, "אהבת חייך" כמו שאת מגדירה אותו. לפני שבוע הייתם במסיבה, איזו מישהי עשתה לו עיניים ואת קלטת את זה. נבהלת. היא יפה.
לאורך כל המסיבה ניסית לסמן טריטוריה, הבהרת לכל מי שרק צופה בכם, וגם למי שלא, שהוא שלך. היא יודעת את זה. אל תדאגי. אבל לא אכפת לה. את דואגת.
את מכירה אותו. אתם כבר שנה וחצי ביחד והספקת להבין עם מי יש לך עסק. את רואה את המבט על העיניים שלו, הוא מוחמא. את נלחצת. את יודעת שהוא יעשה משהו.

מאותו רגע ואילך את תנסי להבהיר לו כמה את אוהבת אותו, כמה הקשר שלכם מיוחד וכמה מדהימים אתם ביחד. את מפחדת ממה שהוא הולך לעשות, ובצדק, יש לך סיבה טובה לפחד. אבל אל תעשי את מה שאת חושבת. אל תשכנעי אותו. אל תנסי להבהיר לו איזו טעות הוא יעשה אם הוא ילך איתה. אני הולכת להגיד לך משהו כואב עכשיו…הוא ילך איתה גם ככה.

אני יודעת שאת בטוחה שאת כלום בלעדיו, שאת תמותי אם הוא יעזוב אותך, שאת משוכנעת שהוא האחד והיחיד שיהיה לך כל חייך ושהעתיד שלכם הוא ביחד. הוא לא. אבל בלי קשר, זה לא משנה. זה לא מגיע לך.
לא מגיע לך לשכנע בנאדם להיות איתך. לא מגיע לך להילחם על קשר שבו לא נלחמים עלייך. לא מגיע לך שיבגדו בך. שמעת אותי?
לא מגיע לך לנסות למנוע את זה, לא מגיע לך לנסות לעצור בעדו. לא מגיע לך מישהו שלא מבין כמה מגיע לך.
אל תתאמצי. תמשיכי כרגיל. את לא תצליחי לעצור בעדו, הוא כזה. לא משנה כמה תנסי וכמה תצאי מגדרך, לא משנה כמה תתעקשי ואפילו לא משנה כמה הוא אוהב אותך. הוא עדיין יעשה את זה.
חשוב לי שתזכרי: זו לא אשמתך!

את לא אשמה שהוא כזה ואת גם לא אשמה שאת לא מצליחה למנוע את זה. את לא אשמה שהוא מסתכל על אחרות ואת לא אשמה שההיא התחילה איתו. עשית כל מה שיכולת. זה כבר לא בשליטתך.
תקשיבי רגע, נשארה לי רק עוד שנייה אחת לדבר איתך.

אני רוצה שתבטיחי לי! אל תילחמי על מי שלא נלחם עלייך. את לא אופציה שנייה של אף אחד, תזכרי את זה. אין לך שום סיבה להיות עם מישהו שלא רוצה להיות איתך, את שומעת אותי? שום סיבה! אל תנסי לשכנע אף אחד להישאר איתך, את סתם תפגעי בעצמך. אל תתרפקי ואל תתחנני, הוא עוד יתחנן בחזרה. אני מבטיחה לך.

אה ודבר אחרון רוני, תתרכזי בידיד הכי טוב שלך. עדיף לך.