חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קבוצות הפייסבוק שיעזרו לכם להכיר חברים חדשים

כולנו זקוקים לחברים, אך למצוא אותם עשוי להיות לא פשוט. פלטפורמות להיכרות רומנטית אונליין הן נפוצות, אבל יש אנשים שהחליטו להרים את הכפפה ולייצר קהילות גם כדי ליצור קשרים חבריים. דרך טיולים או יציאות, עבור בני גיל הזהב או לנשים בלבד – הקבוצות האלו נוצרו במטרה שאף אחד לא יישאר לבד

"מגוון של בנות": החברות של רוני ושיר

חלק מהקבוצות להרחבת המעגל החברתי נועדו לפלח של נשים בלבד, כדי לייצר מרחב בו הן יכולות למצוא חברות. אחת הגדולות שבהן היא "החברות של רוני ושיר". בקבוצה, נשים מעלות פוסטים בהן הן מספרות על עצמן ועל תחומי העניין שלהן, במטרה להכיר חברות חדשות. רוני שיינקמן (29), בלוגרית בנושאי זוגיות ואהבה, ואחת ממנהלות הקבוצה, מספרת כי "אני בקשר ישיר עם העוקבות שלי באינסטגרם. בכמה שיחות עלה הצורך והפער שיש נשים בכל הגילאים – מאחרי צבא ועד גילאים מבוגרים יותר של 50-60, שאין להן חברות". שיינקמן מסבירה כי "הן לא מצאו את עצמן במסגרות שהן היו בהן, או שלא היו במספיק מסגרות כדי להכיר חברות חדשות. ואז עלה לי הרעיון לפתוח קבוצה שתוכל לעזור להן להכיר עוד חברות".

שיינקמן פתחה את הקבוצה לפני שנתיים יחד עם אחותה, ויש בה היום מעל 9,000 נשים. היא מסבירה כי אל הקבוצה "מגיעות המון בנות מאוד מגוונות, שאוהבות דברים שונים, בגילאים שונים, ומה שמשותף לכולן זה שהן רוצות להגדיל את מעגל החברות שלהן. אין מכנה משותף אחד. כל אחת יכולה למצוא שם את עצמה". היא מוסיפה כי "אנחנו בעיקר מאפשרות להן את הפלטפורמה להכיר אחת את השנייה, וכמובן מאשרות אותן אחת-אחת, עוברות על פרופילים. אם מישהו פייק מצליח להשתחל, אנחנו מיד מוחקות אותו ואת כל הפוסטים". לתקשורת נוחה יותר, היא אומרת כי "חברות הקבוצה עצמן יצרו להן קבוצות וואטסאפ לפי גילאים וערים".

שיינקמן אומרת כי היא רואה את ההשפעה של הפלטפורמה בעולם האמיתי, "אני יודעת שהמון חברות יצאו משם, אני מקבלת מהן תמונות שהן יושבות יחד בפאבים, ואפילו טסות יחד לחו"ל, וזה מאוד מרגש אותי".

הירשמו לעדכונים שלי

שם תוכלו למצוא המלצות חמות על מוצרים וחוויות שניסיתי, תשובות לשאלות נפוצות על זוגיות, משפחה ויחסים