Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

אני רוצה לאהוב

אני רוצה לאהוב" היא אמרה לי.

"עשית משהו בשביל זה? חתרת לשם?"

"מה זאת אומרת?" היא שאלה.

" אנחנו רוצים הרבה דברים. אנחנו רוצים זוגיות, רוצים אהבה, רוצים להיות בריאים יותר או חטובים יותר, מעושרים ומאושרים יותר. רוצים להצליח, להגשים, רוצים מליון ואחד דברים. אבל השאלה מה אנחנו עושים כדי להשיג את זה. אז אני שואלת, עשית משהו בשביל זה?"
"ביום-יום שלי לא יוצא לי להכיר הרבה בנים. בסביבה שאני נמצאת בה אין הרבה אופציות. ולא רציתי להתחיל עם מישהו דרך הפייסבוק או למצוא דרך אפליקציות"
-"למה?"
– "כי זה פאטתי"
– "מי קבע?"
-"חברות שלי אומרות את זה."
-" התחלת פעם עם מישהו?"
-"לא"
-"למה?"
-"כי חברות שלי אומרות שזה נואש וזנותי ודוחה. הוא צריך להתחיל איתי".
-" אז תחליפי חברות". עניתי בצורה חד משמעית. "אנחנו רוצים לאהוב ורוצים להרגיש נאהבים, אבל מה אנחנו עושים כדי שזה יקרה? את אומרת שאת רוצה זוגיות אבל עד היום לא נקפת אצבע כדי להשיג אותה. ישבת בבית וחיכית שהאחד שלך ידפוק לך על הדלת ויקח אותך אל עבר מסע קסום. זה לא יקרה. תתעוררי.
את רוצה זוגיות? תעבדי בשביל זה. תחפשי אותה. עם כל הכבוד לחברות שלך, מה הן יודעות? מי מחליט מה זה נואש ומה זה פאטתי? כמות האנשים שגרועים פנים מול פנים אבל מעולים מאחורי מסך היא עצומה. אם זו הדרך שלהם למצוא את האהבה שלהם ולהכיר אנשים חדשים, מה רע בזה? למה זה פאטתי? אין שום דרך מגוחכת או "נואשת" למצוא אהבה. את יכולה לחפש אותה בכל מקום. אם הסביבה שלך לא תומכת בך, ברצונות שלך, בניסיונות שלך, בכל תחום בחיים, אז הבעיה היא בסביבה. לא בך."
– "אני מנסה לצאת בסדר כל הזמן. לעבוד לפי החוקים שמכתיבים לי, לפעול בצורה שהיא חכמה ומנומסת ולא לעשות דברים שנשמעים "רע" לסביבה שלי. אני מנסה לרצות את כולם כל הזמן".
– "ומה את רוצה?"
– "אני רוצה לאהוב."
-"אז אולי כדאי שתפסיקי לרצות את כולם, ותתחילי לרצות את עצמך?"