Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

הוא נפרד ממני פתאום! למה?

כשבן זוג נפרד במפתיע, זה לא אומר שהוא לא רצה שזה יצליח.

הוא חושב שאת בחורה מדהימה והוא ממש רצה לפתח את אותם הרגשות שאת פיתחת. אז הוא נתן לזה זמן, ועוד קצת זמן. אבל כשהוא חשב קדימה על מי שהוא דמיין "כאם ילדיו" הוא פשוט לא הצליח לראות אותך. זה לא מה שהוא חלם עליו.

על מה כן? הוא לא יודע. אולי, כשהוא יתבגר, הוא יבין שאת הפספוס של חייו. ואולי, שבוע אחרי שתיפרדו, הוא ימצא בדיוק את זו שהוא חלם עליה ועונה על כל ההגדרות שלו. אבל עד אז, הוא הבין שאין יותר טעם להחזיק אותך.

חבל על הזמן שהוא מבזבז לך. הוא עוזב ומבחינתו הוא עושה לך טובה. ושלא תטעי, לרגע הוא לא השלה אותך.

הוא התכוון לכל מילה שיצאה לו מהפה והוא באמת אהב אותך. הוא גם באמת חושב שאת מדהימה ומושלמת ומי שיהיה איתך יזכה- אבל זה לא הוא. וזה לא אומר שום דבר לגבייך, ולא יכולת לעשות כלום אחרת. וכשהוא אמר שמי שיהיה איתך יזכה- הוא צדק. ומגיע לך מישהו שידע להעריך את כל מה שיש לך לתת. גם אם זה לא הוא. לעיתים גם נראה לנו שבן הזוג נפרד מאיתנו במפתיע כשלמעשה אנחנו לא מפסיקים לריב אבל היה לנו פשוט יותר נוח להתכחש למציאות מאשר להתמודד איתה. לשכנע את עצמנו שאולי היו ריבים, אבל זה לא כזה נורא וכולם רבים. כשבפועל- כולם באמת רבים, אבל כמה רבים?

ולמה שבכלל תרצי להישאר בזוגיות שבה לא טוב לך, את לא מאושרת, את לא מקבלת את מה שאת רוצה וצריכה ובן הזוג שלך מסרב לשתף פעולה כדי לשנות את המצב. אז הוא לא פתאום נפרד, הוא נפרד ועשה לך טובה.

כי אהבה זה חשוב אבל זה ממש ממש ממש לא מספיק.