Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

הוא לא רוצה אותך- וזו סיבה מספיק טובה לא לרצות אותו

(you need to realize…)

הוא לא רוצה אותך. הוא רצה בעבר, אבל זה עבר לו. זה כנראה כבר לא יחזור. אולי כשהוא יבין מה הוא איבד הוא יתחרט, אבל תקווי שכבר לא תהיי שם כשזה יקרה.
הוא לא רוצה אותך. הוא אמר לך את זה. הוא כבר לא מתקשר ולא מסמס ולא שולח לך "לילה טוב" כמו שהוא תמיד היה שולח. הוא כבר לא מחבק ומנשק אותך כמו פעם, הוא כבר לא נוגע בך באהבה, כזו שמרגישים.
את נשארת כי את באמת אוהבת אותו, כי את באמת חושבת שאפשר להציל את הקשר הזה, אבל האמת היא – שהוא פשוט לא רוצה אותך.
את נלחמת כי את ממש רוצה להבין איך זה יכול להיות, איך אחרי שנתת הכל בשבילו, שהיית הכל בשבילו, שאהבתם כל כך והייתם כל כך מאושרים, כמו הזוגות האלה בסרטים שעכשיו את שונאת, איך יכול להיות שזה נגמר?
את מנסה להציל את הקשר הזה, אבל בלי לשים לב את הופכת לסתם משוגעת, אובססיבית. את מתנהגת כמו הבנות שבזת להן כל השנים. שהסתכלת עליהן מהצד ולא הצלחת להבין איך הן פשוט לא רואות שהוא לא רוצה אותן. עכשיו את כמותן, והוא לא רוצה אותך.
מעולם לא היית כל כך מתוסכלת. את יושבת בבית מדוכאת, מבינה שאת נמצאת בבעיה אבל לא יודעת איך לצאת ממנה. הוא כל העולם שלך, כל מה שאת מכירה, כל מה שאת רוצה. מי בכלל יאהב אותך כמו שהוא אהב אותך? מי יתייחס אלייך כמו שהוא התייחס?
זה הזמן שלך להבין. הוא לא רוצה אותך, אז אין שום סיבה שתרצי אותו

אין סיבה שתקומי בבוקר ורק תקווי שהזמן יחזור לאחור, שהדברים ישתנו – הם לא.
זה הזמן שלך. הזמן שלך לקחת את עצמך ולהציב אותך במרכז. להגיד "עכשיו אני." להסתכל על עצמך מהצד, לבחון את הקשר שלך ואת הסיטואציה שאת נמצאת בה. להבין שזה קשה, זה עצוב, זה טראגי לסיים דבר שהיה כל כך מושלם, אבל כבר לא.
אל תתני לעצמך תירוצים. אל תגידי "אבל אני אוהבת אותו." אז מה? אהבה זה עניין של בחירה, ועכשיו הזמן שלך לבחור. מגיע לך שיאהבו אותך, מגיע לך שירצו אותך, מגיע לך להיות מאושרת. מגיע לך לחייך חיוך אמיתי, מהלב. לא לחפש ולא לרצות אף אחד. מגיע לך שיאהבו אותך לפחות כמו שאת אוהבת, אם לא הרבה יותר.

אבל אם לא תרצי, אם לא תנסי, אם לא תביני שזה תלוי רק בך – את לא תתאוששי.
קל להגיד קשה לבצע, את אומרת? לא. ברגע שתאמיני בזה, שתרצי את זה, שתרצי את עצמך בחזרה, זה יבוא. עשו את זה לפנייך, יעשו את זה גם אחרייך. את לא היחידה שמישהו הפסיק לרצות אותה.
הוא לא רוצה אותך. לא משנה מה הסיבה. האם זה בגלל שהוא אידיוט, סתם אפס או שהוא מצא מישהי שהוא רוצה הרבה יותר.
הוא לא רוצה אותך- וזו סיבה מספיק טובה לא לרצות אותו.